четвер, 27 квітня 2017 р.

УСНИЙ ЖУРНАЛ

"Про здоров'я треба знати,

про здоров'я треба дбати"

У нашій суспільній свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. 
Здоров’я – сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основною її довголіття і необхідною умовою здійснення творчих планів, умовою високої працездатності, створення міцної сім’ї, народження і виховання дітей.
До студентів ІІІ-го курсу бібілотечного відділу керівник Лещук Ольга Василівна, завітали працівники бібліотеки Благітка Н. Й. та Вітик - Гринда І. Р. з усним журналом "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати". Студентам розповіли про принципи здорового способу життя, раціональне харчування, особисту гігієну та шкідливі звички: алкоголь, куріння, наркотичні речовини.

Немає коментарів:

Дописати коментар